ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ DIESEL EURO 5! ΜΗΝ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΊΝΗΤΩΝ.
* Το αντίστοιχο βενζινοκίνητο καίει 12l/100χλμ με την πιο χαλαρή οδήγηση... Αυτό το αμάξι καίει μέσο όρο 6,2 λίτρα, με μέση ταχύτητα στην εθνική 150-160 χλμ/ώρα...
* Το βήμα του στην εθνική δεν έχει καμία σχέση με αυτό της βενζίνης.... Δεν ακούς καθόλου τον κινητήρα στην εθνική. Η ροπή του είναι 50 κιλά....
* Σασμάν χειροκίνητο 6άρι ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ! Παρόλο που είναι δίλιτρο, έχει 116€ τέλη κυκλοφορίας λόγω ρύπων μειωμένων ρύπων. Επίσης το ιδιο αυτοκίνητο με αυτόματο σασμάν έχει 239€ τέλη κυκλοφορίας διότι ανεβαίνουν οι ρύποι! Το ίδιο ακριβώς αμάξι με αυτόματο κιβώτιο εκτός του ότι καίει αρκετά περισσότερο απο αυτό, πληρώνει υπερδιπλάσια τέλη, πέραν των προβλημάτων που έχουν παρουσιάζουν τα αυτόματα..
* Κινητήρας 5 κύλινδρος ΤΗΣ VOLVO ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΆΠΟΙΑΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ (όπως το D2 με τον 1,6). Αυτός ο κινητήρας, είναι αν όχι ο καλύτερος, σίγουρα ένας από τους καλύτερους που έχει βγάλει αποκλειστικά η Volvo. Είναι 5 κύλινδρος και εντελώς απροβλημάτιστος με μονό turbo όχι 4 κύλινδρος με διπλό turbo όπως τα επόμενα μοντέλα απο αυτό… Πριν το αγοράσω είχα ψαχτεί πολύ και δεν θα το έδινα αν δεν είχα αγοράσει 4πορτο 4Χ4, (δεν καίγομαι να το δώσω, και ούτε σταματάω να το συντηρώ όπως κάνουν συνήθως οσοι θέλουν να διώξουν ενα αμάξι...)
* Έκδοση R-Design που συνεπάγεται με σπορ πακέτο που περιέχει άλλα αμορτισέρ, άλλη απόκριση τιμονιού και γωνίας στρέψης, σπορ προφυλακτήρες με διαχυτες, μπάρα θόλων μαμισια, διπλή χρωμιωμένη εξάτμιση, ημιδερμάτινα καθίσματα με λογότυπο, τιμόνι σπορ με ραφές δερμάτινες και λογότυπο, ζάντες 18άρες, ενισχυμένα φρενα, νικελενια πενταλ και σορό από λεπτομέρειες που κάνουν το αμάξι πανέμορφο και με άλλο χαρακτήρα στο δρόμο.
Είχε αγοραστεί καινούργιο από φίλο μου από Ελληνική Αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Το αγόρασα από αυτόν το 2017 τον Ιούνιο με 68.000 Πραγματικά Χιλιόμετρα, ο οποίος πήγαινε συνήθως Ιωάννινα - Αθήνα. Αυτός το πούλησε γιατί έφυγε για Σουηδία. Αρχική αξία αυτοκινήτου: 44.500€.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΝΕΙ:
#Book Service Αντιπροσωπείας από την εκκίνηση του αυτοκινήτου, με αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 χλμ με πλήρως συνθετικά Castrol, έναντι των 30.000 που λέει η αντιπροσωπεία.
# Service Μεγάλο (ΟΛΑ τα λουριά, + όλα τα φίλτρα + υγρά φρένων και βαλβολίνες σασμάν) στις 15/10/2021 αξίας 850€
# Αντικατάσταση Μπαταρίας 80Αh AGM Bosch στις 20/10/21 αξίας 165€
#Stage 1. Απόδοση 195 ίπποι με 50 κιλά ροπής στον τροχό δυναμομετρημενο με χαρτί, αξίας 400€. Ο κινητήρας δεν έχει πειραχτεί στο ελάχιστο. Ακόμα και το φίλτρο αέρα είναι μαμά.
#Γνήσιος αποσπωμενος Κοτσαδόρος Αντιπροσωπείας αξίας 850€.
#Bluetooth Phone Phonr Connector και USB της Motorola αξίας 450€
#Λάμπες Led μπροστά της Narva με Canbus αξίας 250€
#Φιμέ μεμβράνες Lumar νόμιμες με πιστοποίηση και εγγύηση εφόρου ζωής αξίας 280€.
#Φιμέ μεμβράνες στα φανάρια (ειδικές) αξίας 100 €.
#Μαύρη μεμβράνη ουρανού αξίας 150 €
#Έξτρα νίκελ στο εσωτερικό του, αξίας 350 €
#Βιολογικός Καθαρισμός και συντήρηση δερμάτινων το 2020, αξίας 200€
#Γυάλισμα αξίας 300 € τον Απρίλιο του 2021
#Γεμίζει αποκλειστικά με Eko Avio ή με BP Ultimate ενώ σε ΚΑΘΕ γέμισμα μπαίνει βελτιωτικό και αντιμυκητιακό της Kleen.
#Καθαρισμός DPF τον Οκτώβριο του 2020 προληπτικά!
#Τα μπεκ έχουν μετρηθεί τον Οκτώβριο του 2020 και ήταν απλά άψογα.
#Αλλαγμένα τακάκια φρένων μπρος και πισω τον Μάιο του 2021
# Επισκευασμένες ζάντες απο μικρογρατζουνιές στα παρκαρίσματα τον Οκτώβριο του 2023
#Αλλαγμένα Ελαστικά τον Οκτώβριο του 2023 (Falken Sport)
Δίνεται αποκλειστικά επειδή αγοράστηκε 4πορτο 4Χ4 οπότε δε με βολεύει να εχω δυο αμαξια μεγάλα. Το ενα θα πρεπει να ειναι εστω λιγο μικρότερο για να κινούμαι πιο ανετα στην πολη, εφοσον θεμα αποθηκευτικού χωρου δεν έχω πλέον με το 4Χ4.
Το γνωρίζω ότι το δίνω ακριβότερα απο τα V60 του 2013 που υπάρχουν στο car, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε και εσείς πως δεν έχει καμία σχέση με τα μοντέλα που κοιτάτε. Εδώ μιλάμε για αμαξι με έκδοση R-Design που σημαινει πως εχει ενα συνδυασμό μηχανικών εντελώς διαφορετικο απο τις συμβατικες εκδόσεις, ενώ συνάμα είναι γρήγορο και οικονομικό, καθως επισης και για ένα αμάξι Ελληνικό από ιδιώτες, συντηρημένο άψογα, με πολυ λιγα χιλιομετρα που ειναι πραγματικα εχουν γινει αποκλειστικα στην Εθνική οδό, και με extra που ξεπερνούν τα 3.000€. Και μόνο αν του ακούσετε να δουλεύει θα καταλάβετε.
***Ανταλλάσσεται με τα ακόλουθα αυτοκίνητα πάντα Ελληνικής Αντιπροσωπείας, μοντελα απο το 2014 και μετά, πετρέλαια, και μεχρι 3.000 ευρω διαφοράς από μέρους μου εφοσον μου κινησουν το ενδιαφερον ομως:
Volvo S60 R-Design D4
Mercedes A Class Amg look
Mercedes CLA Amg look
Ford Fiesta st line (δεκτό και υβριδικό)
Mini Cooper D και SD (Jcw look κατά προτίμηση) (δεκτό και καμπριο)